viernes, 9 de junio de 2017

Barakaldo Naturalaren asteburu honetako egutegia

Gure erreserba naturala izan behar litekeen gunean Hegoaldeko Trenbidearen Saihesbideak egingo duen erasori buruz informatzeko asmoz Barakaldo Naturala Plataformak erakusketa txiki bat antolatu du auzoz auzo joateko. Taula batzuren bidez, Sustapeneko Ministerioak diseinatutako trenbidea ikus daiteke eta gure kideen batek nahi duenari azalduko dizkio bai proiektu hau bai komunikabideetan argitaratzen dituzten aldaketak. Horrela, froga dezakezue alde batetik edo bestetik, batek edo beste batek kudeatuta, Barakaldoko biriki berdearentzat astokeria hutsa dela.
Gainera, denoi etortzera gonbidatzen zaituztegun biharko martxarako politikoei eta komunikabideei gonbidatu ditugu hain ondorio larriak (bidezubiak, lindanoren zelda, desagertzeko arrizkuan dagoen pez espinoso-ari erasoa...) ikusi ahalko dituzten trazaduraren zati bat zuzen ezagutzeko. 

EKAINAK 9 · ERDIALDEA (Anaien Parkea, Hizkuntza Ezkolaren ondoan) · 18:30
              
 EKAINAK 10· MARTXA (ordu 1ekoa) MaxOcioren atzeko sarreratik-Gorostizara · 10:30

EKAINAK 11 · ZUAZO ARTEAGABEITIA · 13:00

 __________________

Barrios en los que estaremos este fin de semana para informar de la Variante Sur Ferroviaria

 

Con el objetivo de informar a la ciudadanía de la nueva agresión que supondrá la Variante Sur Ferroviaria para lo que consideramos que debiera ser nuestra reserva natural, la plataforma Barakaldo Naturala ha organizado una pequeña exposición que llevará a todos los barrios de Barakaldo.  Constará de paneles en los que se podrá visualizar el trazado de la variante proyectada por el Ministerio de Fomento, al tiempo que integrantes de la plataforma explicarán a quién lo desee tanto este proyecto como lo que supondrían los supuestos cambios de trazado publicados en prensa, pudiendo comprobar que, se mire por donde se mire, gestione quien lo gestione, es una brutalidad en pulmon verde barakaldés. 
Además para la marcha de mañana sábado a la que os invitamos a todos y todas a acudir, hemos invitado a políticos y a los medios para que conozcan directamente una parte del trazado en la que podrán visualizar parte de las graves afecciones que tendría el proyecto: viaductos, celda de lindane, agresión al pez espinoso en peligro de extinción...

9 DE JUNIO · ERDIALDEA (Anaien Parkea, Hizkuntza Ezkolaren ondoan) · 18:30
              
 10 DE JUNIO · MARCHA (1 H.) (MaxOcioren atzeko sarreratik-Gorostizara) · 10:30

11 DE JUNIO · ZUAZO ARTEAGABEITIA · 13:00

No hay comentarios:

Publicar un comentario

barakaldonaturala@gmail.com. Con la tecnología de Blogger.